dagen som gick

Idag fyller jag år. Jag fick en cykel med 24 växlar. Det var inget stöd och inget lås och inga stänkskärmar. Det fick man köpa till. Det har vi gjort fast vi har int monterat det än. Den fick jag av mamma och pappa + ett fotoalbum med ett kort på cykeln i. pappa sa att det var en "skattkarta" för att man såg var cykeln stod. Av farmor fick jag en eltandborse fast sen ska jag få er av henne på mitt kalas och av mormor och morfar fick jag en jättesnygg tröja, leggings, också jättesnygga, en klänning, jättesnygg den med och en ljusrosa klocka, hur snygg som helst. Av mina kusiner (som är från England, min moster är från Sverige men har en sambo från England så de bor där) fick jag förra veckan när de var här, det varen tunika, en kjol, leggings med döddskallar i olika färger, häftiga och armband. Allt var snyggt!!! Av mina andra kusiner som bor här fast är födda i Kina så får jag på mitt kalas (min faster och "farbror är härifrån men har adopterat kusinerna) så det vet jag inte än. Sen kom min kompis Anna förbi med en present (kroppsspray). Och min kompis Jennys mamma med ett kuvert och ett litet paket som hon la i brevlådan. Både kortet och halsbandet som var i paketet hade hon gjort själv, hon älskar att pyssla. När jag skriver detta är jag hos mormor och morfar. just det ja jag fick också en glitter-tidning av mamma och pappa nu på kvällen. Innan fick jag någon god tårta med maräeng och på morgonen fick jag frukost på sängen.♥



Här e cykeln som jag fick! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0